۲۷ اسفند ۱۳۸۷

بازداشت علی نجاتی رئیس هئیت مدیره سندیکای
کارگران نیشکر هفت تپه را قویا محکوم می کنیم
علی نجاتی رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکرهفت تپه درتاریخ ١٣٨٧/١٢/١٨در منزل خود توسط مزدوران رژیم جمهوری اسلامی دستگیر و همچنان درزندان بسر می برد. جمهوری اسلامی، علی نجاتی این نماینده منتخب کارگران نیشکر هفت تپه را بجرم دفاع از حقوق طبیعی کارگران و تاسیس سندیکای مستقل کارگری دستگیر نمود تا ازاین طریق عزم و اراده پولادین کارگران برای کسب حقوق حقه خویش را درهم شکند. زهی خیال باطل !
این نخستین بار نیست که رژیم ضد کارگری سرمایه داری جمهوری اسلامی دست به بازداشت و آزار و اذیت و پرونده سازی علیه فعالین کارگری و مخالفین خود می زند. رژیم جمهوری اسلامی از روی ضعف و استیصال و برای زهرچشم گرفتن از مبارزین کارگری و خانه نشین کردن آنها به ترور و ارعاب متوسل میگردد تا ازاین طریق مانع رشد جنبش و تشکیل اتحادیه های مستقل کارگری گردد. جمهوری اسلامی همچنان که تا کنون عمل کرده است بقای منحوس خویش را درسرکوب وحشیانه و ضد انسانی کارگران و زحمتکشان می بیند.
حزب ما ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه و ضد بشری جمهوری اسلامی خواهان آزادی فوری و بی قید وشرط علی نجاتی و تمامی فعالین کارگری اززندان است . تنها درسایه تشدید مبارزه و پیکار بی امان و متحدانه کارگران است که می توان توطئه های رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی علیه فعالین کارگری و نیروهای ترقی خواه را درهم شکست.رژیمی که پاسخ نان ، کار، آزادی بیان و تشکل کارگران را با چنین شیوه های فاشیستی و سرکوبگرانه دهد فرجامی جزمرگ و نیستی در انتظارش نخواهد بود.

آزادی فوری علی نجاتی و همه فعالین کارگری!
مرگ بر رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی!
حزب کارایران(توفان)
21 اسفند 1387
www.toufan.org