۷ شهریور ۱۳۸۸

راه و یاد یاران را پاس بداریم!

در پی سه دهه سرکوب و کشتار و سنگسار، در یادمان به خون خفته‌گان کشتار خونین دهه‌ی ۶٠، در بیست و یکمین سالگرد به خون تپیدگان قتل عام دسته جمعی زندانیان سیاسی در سال ۶٧، در گرامی داشت جانفشانی های‌ خیزش بزرگ اخیر مردم ستمدیده‌ی ایران و در حمایت و همبستگی با مبارزات خلق‌های ایران برای سرنگونی رژیم جنایت کار جمهوری اسلامی گرد هم آئیم.
جمعه ١١ سپتامبر ٢٠٠٩ آمستردام میدان دام
از ساعت ٤ بعد از ظهر تا ١٠ شب

نمایشگاه عکس از سه دهه سرکوب خلقهای ایران و مبارزات دلاورانه‌ی جنبش اخیرمردم و نقش برجسته و تاثیر گذار زنان قهرمان در نبردهای خیابانی با سرکوبگران و دشمنان مردم.
اطلاع رسانی به زبان‌های فارسی و هلندی و انگلیسی از: سه دهه سرکوب و کشتار و سنگسار و شکنجه و زندان و تجاوز جنسی، تحت حاکمیت رژیم جنایت کارجمهوری اسلامی و افشای سیاست‌های "دوستان" دروغین مردم و ترفندهای فریب کارانه‌ی آنان جهت به انحراف کشانیدن مبارزات انقلابی توده‌های ستمدیده‌ی ایران.
موسیقی زنده و ترانه سرودهای انقلابی
اجرای موسیقی توسط هنرمندان جوان ایرانی
اجرای موسیقی هنرمندان کشورهای دیگر در همبستگی با مبارزات مردم ایران
و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی!
کمیته‌ی برگزار کننده:

کمیته‌ی میزکتاب امستردام متشکل از: "انقلابیون کمونیست، فعالین چریکهای فدایی خلق ایران - هلند، شورای سوسیالیست‌های مسلمان، کانون زندانیان سیاسی ایران (در تبعید) - هلند، هواداران حزب کار ایران (توفان) -هلند" و سازمان زنان ٨ مارس ( ایران- افغانستان) هلند، خانه‌ی هنر هلند و سازمان IKA

Tel: +۳۱ ۶۲ ۵۰ ۵۰ ۱۵۵
E.mail: mize_ketab@hotmail.com