۱۰ مرداد ۱۳۸۸


اطلاعیه
حمله وحشیانه به اردوگاه اشرف در عراق را قویا محکوم میکنیم

حملات وحشیانه ای را که دولت دست نشانده عراق به اردوگاه سازمان مجاهدین از روز سه شنبه 6 مرداد ماه 88 آغاز کرده است موجب کشته شدن 8 تا 10 نفر از اعضای این سازمان و بجای گذاشتن بیش از 400 مجروح و دستگیری حداقل 50 نفر گردیده است.
این حملات همچنان ادامه دارد واعتراضات سازمانهای بین المللی حقوق بشر و پناهندگی را برانگیخته است.
بی تردید چنین اقدامی درکادر سیاست امپریالیست آمریکا و چراغ سبز به رژیم جنایتکارجمهوری اسلامی ومذاکراتی که در دستورکار دولت اوباما است انجام گرفته و اظهارات فرماندهان آمریکایی مبنی بر اینکه ازاین حمله مطلع نبوده اند وبدون هماهنگی با آنها صورت گرفته، کذب محض است و نمی تواند کسی را بفریبد. یک روز پس از حمله به اردوگاه اشرف، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خوشحالی از برخورد پلیس گماشته عراقی علیه اردوگاه مجاهدین استقبال نمود و از دولت عراق تشکرکرد.
متاسفانه همانطور که قابل پیشبینی بود سازمان مجاهدین وجه المصالحه سازش امپریالیسم آمریکا و ارتجاع جمهوری اسلامی قرارگرفته و اکنون خطر استرداد بخشی از اعضای این سازمان به ایران جدی است و این امرنمی تواند مورد اعتراض تمامی آزادیخواهان و سازمانهای بشر دوست قرارنگیرد.
حزب ما سوای سیاستهای ارتجاعی سازمان مجاهدین و بی مسئولیتی رهبری آن، اقدامات وحشیانه دولت عراق علیه ساکنین اردوگاه اشرف را بشدت محکوم میکند واز تمام سازمانها و مجامع بین المللی و حقوق بشر وامور پناهندگی می خواهد ضمن محکوم کردن کشتار اعضای سازمان مجاهدین ازحقوق پناهندگی و انسانی پناهندگان اردوگاه اشرف حمایت کنند و با تمام قوا به یاری شان بشتابند.

حزب کارایران(توفان)
8 مرداد ماه 1388
www.toufan.org
toufan2toufan.org