۲۵ خرداد ۱۳۸۸




صدها هزار نفر درتهران علیه تقلب بزرگ جمهوری اسلامی دست به تظاهرات زدند
ظفر سرخ، تیر اندازی به صفوف تظاهرکنندگان و حمله وحشیانه به مردم را شدیدا محکوم میکند و از مبارزات عادلانه مردم علیه جمهوری اسلامی و دارو دسته اراذل و اوباش بسیجی و پاسدار و لباس شخصی حمایت میکند. تنها با مقاومتی سازمان یافته و طرح مطالبات روشن و پیوند با کارگران و اعتصابات عمومی سیاسی است که میتوان رژیم را فلج وسرانجام وی را برانداخت.
سرنگون باد رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!
ظفرسرخ
.................................................................................
حداقل یک نفر کشته و شماری مجروح در راهپیمایی بزرگ تهران
بر اساس تازه ترین گزارش ها در جریان تجمع اعتراضی در مسیر بین میدان انقلاب و میدان آزادی تهران صدای تیراندازی های پراکنده شنیده شده است.
خبر شنیده شدن صدای تیراندازی های پراکنده از سوی شبکه پرس تی وی هم گزارش شده که یک خبرنگار آن از فرار کردن مردم از صحنه تیراندازی خبر داد.
این خبرنگار برخی از حاضران در راه پیمایی را مسلح توصیف کرد و گفت آنها با شلیک به سوی مردم باعث برهم زدن فضا شدند.
خبرگزاری فرانسه از کشته شدن یکی از معترضین خبر داده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس این حادثه را ناشی از تیراندازی از یک مقر بسیج در نزدیکی مسیر حرکت تظاهرکنندگان دانسته و نوشته حداقل یک نفر در اثر این تیراندازی کشته شده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس همچنین تصاویر سه نفر از زخمی شدگان در جریان تظاهرات را منتشر کرده است؛ در یکی از این تصاویر، یک تظاهر کننده به تصویر کشیده شده که به گفته این خبرگزاری در اثر شلیک گلوله از سوی شبه نظامیان و بر اساس تصویر از ناحیه زانو مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.


خبر از بی بی سی