۲۰ دی ۱۳۸۷



بیانیه کنفرانس بین المللی احزاب و سازمانهای مارکسیست – لنینیست جهان ( از آفریقا و اروپا و آسیا وآمریکای لاتین )
قطع فوری بربریت صیهونیستی
!

باز دولت صیهونیستی اسرائیل – این نیروی ضربت غرب امپریالیستی در خاورمیانه – کشتار خلق بی دفاع فلسطین را در پیش گرفته است. تعرض گسترده اخیر – توسط هواپیماهای شکاری، بمب افکنها و توپخانه سنگین – تا بحال قریب 500 کشته و 2500 نفر از مردم غزه را زخمی کرده است. آدمکشان و تروریستهای صیهونیست – بکلی بی اعتنا نسبت به اعتراض خلقهای عرب و خشم مردم در سراسر جهان – عملیات زمینی در نوار غزه را نیز آغاز کرده اند. صیهونیستها، از سوئی کودکان را به قتل میرسانند، آگاهانه مناطق مقدس مردم را بمب باران، ویران میکنند، احساسات انسانی میلیونها نفر را مورد تمسخر قرار میدهند، تروریسم دولتی بکار میبرند و از طرف دیگر – بیشرمانه – مدعی اند که گویا « مشغول مبارزه بر علیه تروریسم هستند »! و یا برای حفظ « ارزشهای دنیای متمدن میجنگند »!
ولی این کدام مرجعی است که به این آدمکشان اجازه میدهد که با خیال راحت دست بیک چنین اعمالی بزنند؟ چه کسی به آنان یاری میدهد، مشوق آنها کیست؟ شورای امنیت سازمان ملل. مجمعی که لفاظی میکند، مرتب به جهانیان درس دمکراسی، درس حقوق بشر میدهد! ولی حتی قادر نشد که این وحشیگری دولت صیهونیستی اسرائیل را محکوم نماید. در مقابل – حتی پیش از اینکه ارتش صیهونیستی اسرائیل توجیهی برای وحشیگری خود بتراشد – این سخنگویان غرب امپریالیستی بودند که در کمال وقاحت و حقارت، داستان « جنگ دفاعی » را پیش کشیدند. اسرائیل – دلگرم از سکوت دول بزرگ و قدرتمند امپریالیستی – دریافت که هیچ تدبیر مشحص، هیچ تحریمی برای قطع جنگی که براه انداخته در کار نیست. چون تصمیم گیرنده های سازمان ملل، از قضا همین راهزنان، همین سرمایه داران و امپریالیستها هستند که تجاوزگران و اشغالگران صیهونیست را در پناه حمایت خود دارند. پیداست که نمی توان از این « پهلوانان بشر دوست و تمدن پرور » انتظاری داشت.
ولی فلسطین، استوار و پا برجا – مثل 60 سال گذسته – به مقامت خود ادامه خواهد داد.
اما خلقهای عرب و مسلمان خاورمیانه – که میخواهند به برادران فلسطینی خود یاری بدهند – لازم است که هر چه زود تر خود را از شر دولتهای خودی و همدست امپریالیسم، خلاص نمایند. چون نمی شود که هم با امپریالیسم آمریکا همدست بود و همزمان با ستمگری اسرائیل در قبال فلسطین درافتاد. باید این حقیقت را هر چه رسا تر فریاد زد.
کنفرانس بین المللی احزاب و سازمانهای مارکسیست – لنینیست، از همه کارگران و نیروهای دمکراتیک جهان میخواهد که با سازماندهی اقداماتی مشخص در جهت همبستگی با فلسطین، در برابر ستمگری صیهونیسم ایستاده و از مبارزه خلق فلسطین بدفاع برخیزند.
ما از همه میخواهیم :
الف – تا دولتها را تحت فشار قرار دهند که اسرائیل را از راه تحریم مجازات نمایند، مثل قطع روابط دیپلماتیک و تعلیق توافقات همکاری با اسرائیل.
ب – تا محکومیت بین المللی در قبال این جنگ ویرانگر گسترده بر علیه حلق فلسطین را برجسته نمایند.
پ – تا از ابتکارات و بسیج در سراسر جهان، بخاطر قطع تعرض نظامی اسرائیل حمیت کنند.
ما باید مبارزه خود را بر علیه امپریالیسم و همدستانش، بر علیه صیهونیسم و تمام آنانکه وحشیگری اسرائیل را مورد حمایت قرار میدهند، مشوق اسرائیل هستند، تشدید نمائیم.

قطع فوری کشتار صیهونیستی در غزه!
قطع فوری محاصره غزه!
آزادی برای فلسطین
مرگ بر امپریالیسم و صیهونیسم


کنفرانس بین المللی احزاب و سازمانهای مارکسیست – لنینیست جهان ( از آفریقا و اروپا و آسیا و آمریکای لاتین ) 4 ژانویه 2009
حزب کارایران(توفان) عضو این کنفرانس بین المللی است.