۲ مهر ۱۳۸۸


2مهر :نکات قابل توجه مصاحبه احمدی نژاد در نيويورک

تقويم تبعيد:
احمدی نژاد در مصاحبه ای ( در نيويورک ) در مورد قتل معترضان به انتخابات گفته : " مقصر اصلی برخی سياسيون هستند و من از دستگاه قضائی خواسته‌ام اين موضوع را پي‌گيری کند. احمدي‌نژاد تاکيد کرد : متاسفانه حدود سی نفر در اين حوادث کشته شدند . وی در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه آيا دولت وی در کشته شدن اين افراد نقش داشته است، گفت: در شرايط آشوب اينگونه موارد بروز مي‌کند که دولت ايران در بروز آن نقشی نداشته است ،برخی دولت‌های غربی در اين حوادث نقش بارزی داشتند که البته در آن عده‌ای از طرفداران دولت و رهگذران نيز کشته شدند و ما تلاش مي‌کنيم راه‌های دخالت بيگانگان را ببنديم تا چنين حوادثی تکرار نشود." نکات قابل توجه :
1. رييس دولت کودتا اعتراف نموده دولتش قادر به حفظ امنيت شهروندان ايرانی نيست و مسئوليتی در قبال آن بعهده نمی گيرد.
2. چنانچه احمدی نژاد واقعا به حرفهايش اعتقاد داشته باشد بايستی از خود بپرسد اين چه دولتی ست که بيگانگان در روز روشن قادرند مردم را جهت اعتراض به حکومت به خيابانها بکشانند .
3. رييس منتخب رهبر ، اعتراف نموده 30 نفر از مردم در جريانات پس از انتخابات کشته شده اند ، در حالی که مقامات حکومتی يا قتل مردم را بکلی انکار کرده و يا نهايتا به کشتن تنها 9 نفر اشاره نموده بودند .
4. وی سياسيون را عامل قتل مردم قلمداد کرده . يعنی دعوت به اعتراض را نشانه فرمان تير می داند و از شليک گلوله و شکنجه منجر به فوت مردم توسط قاتلين و ماموران حکومت سخنی نمی گويد !
5. وی اقرار نموده که شرايط فعلی کشور ، شرايط آشوب است !
6. جالبترين قسمت آنجاست که وی کشته شدگان را " رهگذران و طرفداران دولت " می خواند ! يعنی انتظار دارد مردم دنيا باور کنند که در ايران مردمی به کودتای انتخاباتی اعتراض می کنند و در اين ميان رهگذران کشته می شوند و نه معترضان! در مصاحبه ای ديگر از وی در مورد ندا آقا سلطان سوال شد که رييس دولت کودتا عکس مروه الشربينی را نشان داد و گفت اين زن در آلمان به جرم محجبه بودن کشته شده ! منتخب باند رهبری گويا تصور می کند مردم دنيا مجبورند هر آنچه وی می گويد بپذيرند ، کاش خبرنگار به او يادآور می شد که قاتل مروه الشربينی معتقد به همان ايدئولوژی است که در آلمان ، هوادارانش به طرفداری از دولت ايشان شهره هستند !