۲ خرداد ۱۳۹۰




ناصرحجازی درگذشت


دروازه بان اسطورهای فوتبال کشورمان پس از تحمل بیماری ریوی صبح امروز دارفانی را وداع گفت। به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حجازی دروازه بان اسطورهای فوتبال ایران و تیم استقلال ساعت 10:55 ।دقیقه صبح امروز دوشنبه به دلیل بیماری سرطان ریه در بیمارستان کسری تهران درگذشت.



.............................................................................
تشییع پیکر حجازی از ورزشگاه آزادی تا بهشت زهرا
خبر آنلاین :
محبوبیت فوقالعاده ناصر حجازی باعث شده برای اولین بار یک مراسم تشییع جنازه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
مراسم تشییع پیکر ناصر حجازی پس فردا برگزار میشود. خانواده ناصر حجازی سرانجام تصمیم قطعی خود را در مورد روز برگزاری مراسم تشییع پیکر اسطوره گرفتند. طبق آخرین خبرها قرار است پس فردا چهارشنبه، مراسم تشییع پیکر حجازی از روبروی بیمارستان کسری شروع شود. پیکر ناصر حجازی ساعت 8 صبح از مقابل بیمارستان به سمت ورزشگاه آزادی تشییع میشود و در ورزشگاه آزادی هواداران حجازی با اسطوره خود وداع میکنند. طبق هماهنگیها قرار است پیکر دروازهبان اسبق تیم ملی ساعت 9 صبح به ورزشگاه آزادی برسد و پس از آن هم به سمت بهشت زهرا برده شود.
این برای اولین بار است که مراسم تشییع پیکر یکی از فوتبالیها در ورزشگاه آزادی برگزار میشود. پیش از این همیشه چنین مراسمهایی در ورزشگاه شیرودی برگزار میشد اما محبوبیت زیاد ناصر حجازی باعث شده مراسم تشییع پیکر او را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند که ظرفیت بیشتری دارد


یادش گرامی باد!