۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۹


فراخوان توقف فوری اعدام‌ها آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی در ایران


گروهی از ایرانیان ساکن هلند روز دهم ماه مه در یک گردهمایی تصمیم گرفتند تا در روز ۱۶ ماه مه، یادمان هفتمین روز به خون خفته گان: علی حيدريان، شيرين علم هولی، مهدی اسلاميان، فرهاد وکيلی و فرزاد کمانگر را در هلند برگزار کنند.اهداف این آکسیون عبارتند از: متوقف کردن اعدامها در ایران و آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی و جلب حمایت و همبستگی مردم هلند با جنبش مردمی در ایران است. چگونگی برنامه: ۱

– شعارهای محوری آکسیون عبارتند از: "اعدام‌ها فورا باید متوقف گردند" و " آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی در ایران " ۲ – هر فردی آزاد است، پرچم و شعار دلخواهش را بیاورد.

3- – شعارهای: " اعدام‌ها فورا باید متوقف گردند " و " آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی در ایران " روی پیراهن‌های سفید به هلندی با خط سیاه نوشته شده است؛ کسانی که این پیراهن‌ها را می‌پوشند در میان مردم و بازدید کنندگان آکسیون حرکت می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند با امضای خود از اکسیون و مبارزات مردم ایران حمایت کنند.

4 – پنج چوبه‌ی دار - سمبل پنج جوان به خون خفته‌ی اخیر در ایران- در محل آکسیون نصب می‌گردد. بر بالای این چوبه‌های دار شعار: "اعدام‌ها فورا باید متوقف گردند " نوشته شده است.۵ – اجرای تئاتر خیابانی در رابطه با اعدام‌ها در ایران. ۶ – نمایشگاه عکس۷- اجرای موزیک زنده
یک شنبه ۱۶ ماه مه ۲۰۱۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۸بورس پلین (Beurs plein) آمستردام
از همهگان می‌خواهیم با شرکت خود در این برنامه ضمن همبستگی با خانواده‌های دغدار و زندانیان سیاسی، مخالفت و انزجار خود را از زندان و شکنجه و کشتار مردم ایران به دست سرکوبگران رژیم جمهوری اسلامی اعلام دارند.
اعدام ها در ایران باید فوراَ متوقف گردد!زندانیان سیاسی بدون قید و شرط آزاد باید گردند! سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی! زنده باد آزادی!
برپا دارندگان: سازمان پناهندگی پرایم، دانشجویان پیشرو ایرانی ( Iranian Progressive Youth ) سازمان زنان هشت مارس (ایران – افغانستان) هلند، سازمان IKA، خانه‌ی هنر- هلند، جمعی از فعالین سیاسی هلند، کانون فرهنگی ایرانیان هلند و کمیته‌ی میزکتاب آمستردام.
Tel: 06 29 54 00 97E.mail: apouri@gmail.com