۲۲ آبان ۱۳۸۸

اعلامیه حزب کارایران(توفان)
اعدام جنایتکارانه احسان فتاحیان را شدیدا محکوم میکنیم!

رژیم جمهوری اسلامی ایران بار دیگر دست به وحشیگری زد و برگی بر دفتر قطور جنایات خویش افزود. صیح روز چهار شنبه 20 آبان ، مبارز جوان کرد احسان فتاحیان در سنندج اعدام شد. رژیم جنایت پیشه جمهوری اسلامی احسان را در دادگاه اولیه به 10 سال زندان محکوم کرده بود ولی بدلیل مقاومت احسان در برابر اتهامات ساختگی و پایبندی بر باورهای عدالتجویانه خویش رژیم در دادگاه بعدی او را به اعدام محکوم نمود. علیرغم اعتراضات وسیع داخلی و بین المللی، رژیم بیدادگر جمهوری اسلامی حکم اعدام احسان را باجرا در آورد و خود را با نفرت و انزجار عمومی مردم روبرو ساخت.
حزب کار ایران (توفان) اعدام احسان فتاحیان را شدیدا محکوم نموده و انزجار خود را از رژیم جمهوری اسلامی ایران ابراز میدارد. ما با خانواده احسان فتاحیان عمیقا اعلام همدردی مینمائیم.
اعدام احسان فتاحیان در شرایطی صورت میگیرد که رژیم جمهوری اسلامی در بحران عمیق سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسر میبرد و مبارزات مردم علیه نظام پوسیده و ارتجاعی اسلامی رو به اعتلا دارد و در هر کوی و برزن فریاد " مرگ بر دیکتاتور" و "زندان ، شکنجه ، اعدام، دیگر اثر ندارد" بگوش میرسد. در این شرایط ، رژیم بیهوده می پندارد که با به بند کشیدن مخالفین و اعدام های وحشیانه فعالین سیاسی و ایجاد فضای ترس و وحشت می تواند مردم را مرعوب ساخته و مانع پیشروی چنبش انقلابی ایران گردد. در چنین شرایطی ، همانطور که تاریخ بارها نشان داده، اعدام احسان و احسان ها درست نتیجه عکس برای حاکمان داشته است. رژیم جمهوری اسلامی در واپسین حیات ننگین خویش فقط میتواند احسان و احسان ها را به چوبه دار بکشاند. رژیم نمیتواند جنبش و مبارزه توده میلیونی برای مطالبات بر حق خود را به پای جوبه دار ببرد.
مردم ایران از کرد و بلوچ و فارس و آذری و ترکمن و عرب و ... اندوه از دست دادن احسان را به نیروئی برای برچیدن نظام خون و شمشیر جمهوری سرمایه داری اسلامی تبدیل نموده و متحدانه درجهت استقرارآزادی و عدالت اجتماعی و رفع همه نابرابری ها به نبرد ادامه خواهد داد. اعدام بربرمنشانه احسان فتاحیان نشان از ضعف و درمانگی جمهوری اسلامی است و فرجام چنین رژیم کثیف و ضد بشری جز سرنگونی قهرآمیز و محاکمه و مجازات عاملان و آمران قاتلان مردم ایران نیست.

مرگ بر رژیم جنایت و اعدام جمهوری اسلامی!
زنده باد آزادی و سوسیالیسم!
حزب کار ایران (توفان)
21 آبان 1388

WWW.Toufan.org
Toufan@toufan.org