۲۱ آذر ۱۴۰۱

درحاشیه اعدام محسن شکاری واشک تمساح دول غربی

 

درحاشیه اعدام محسن شکاری واشک تمساح دول غربی

یکم: محسن شکاری صرفنظر از نیات درونش که برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی مسلح شده و به نیروهای امنیتی حمله کرده و یک نفر را به قصد کشت مجروح نموده بود، بعد از طی  «مراتب قانونی در دادگاه قضائی جمهوری اسلامی» محکوم شناخته شد و درعرض مدت کوتاهی اعدام گردید، وی مانند بسیاری فریب خوردگان قربانی سیاستی شد که هدفش برانداختن رژیم جمهوری اسلامی بدون داشتن دورنما و چشم‌انداز روشن بود. تشویق جوانان  به شورش و براندازی رژیم با توسل به هروسیله، شعار و تحت هر شرایطی، امید کاذب دادن به فروپاشی رژیم و گوشت دم توپ کردن جوانان ناراضی در یک مقابله زودرس و نابرابر آنهم تحت  تاثیر جنگ هیبریدی و اعمال رهبری فضای مجازی اجانب به بهانه کسب آزادی ایران و تحقق دموکراسی و احترام به حقوق زنان و کرامت انسانی، ریاکاری جنایتکارانه ایست که هدفش فقط ایجاد هرج و مرج و تقویت تروریسم داعشی و عادی‌سازی عملیات انتحاری و بمب‌گذاری درایران است.

حال در پرده دوم این نمایش اشک تمساح ریختن برای این قربانیان فریب خورده، سیاست تبهکارانه ای است که جز ویرانی و جنگ داخلی و تجزیه کشور در خدمت اهداف شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه هدف دیگری در سر ندارد.

 

دوم: سیاست کشته سازی و سواستفاده از کشته ها برای ادامه آشوب و تشویق جوانان به قهر و پشتیبانی از تخریب و تروریسم  از سوی دول غربی را باید درچهارچوب نزاعی که درعرصه جهانی درگرفته است مورد ارزیابی داد. غرب امپریالیسم از ته دل از این اعدام شادمان است، زیرا خودش آن را تدارک دیده و باید ازاین فرصت استثنایی که دراثر جنایت و بی توجه ای رژیم به حقوق مردم زمینه ساز چنین شرایطی شده بیشترین بهره برداری را برای مقاصد شوم خود بکند. غرب برای حفظ نظم کهن تک قطبی وجنگی که درعرصه جهانی درگرفته است امنیت وتمامیت هیچ کشوری را که در جبهه مخالف قراردارد برنمی تابد وبا توسل به قهر وخشونت و جنگ هیبریدی پاسخ می گوید. هیاهوی دلسوزی برای نقض حقوق بشر و مخالفت با اعدام از جانب کسانی که مردم کشورهای مخالف را با بمب‌های رادیو آکتیو و خوشه‌ای و گازهای سمی به صورت میلیونی نابود کرده و می‌کنند اوج ریاکاری و حاکی از ماهیت ضدبشری این استعمارگران نو و کهنه است. آنها در این جنگ روانی ابزار موثری در تبلیغات می‌سازند تا برای ناقضان حقوق بشر و حقوق ملل، کارساز ومفید واقع شود.

 

سوم: رژیم جمهوری اسلامی که امروز بیش ازهرزمان احساس خطر می کند وخودرا در اثر سال‌ها تحمل دزدی و فساد، خویشاوندسالاری و تبعیض درمحاصره از درون و برون می بیند برای برون رفت ازاین بن بست و دامی که برایش گسترده اند مثل همیشه یک راه را برگزیده است، راه تشدید سرکوب واعدام برای ارعاب. هیچ رژیمی با تکیه به سرکوب وپایمال کردن حقوق مردم وبدون حمایت ملت، امکان ایستادگی درمقابل دشمن خارجی را ندارد و محکوم به شکست است.  رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی تصمیم دارد راه وابستگی اقتصادی نئولیبرالی و خصوصی‌سازی‌های جنایتکارانه را ادامه دهد و انبوهی از نارضایتی در خدمت طبقات حاکمه بیآفریند.

برای حفظ امنیت داخلی و تمامیت ارضی وموجودیت ایران راهی جزاحترام به حقوق ملت، آزادی وعدالت اجتماعی و تکیه به فرودستان جامعه وجود ندارد. رژیمی که تکیه گاهش سرمایه داران گردن کلفت، رانتخواران و بانکداران نزول خوار، حوزه های مذهبی و انگلی باشند، قدرت ایستادگی درمقابل دشمنان خارجی را نخواهد داشت، یا توسط آنها سرنگون و یا در اثر فشار و تحریم های بین‌المللی تسلیم خواهد شد.

 

چهارم:راه پیروزی مردم ایران راه وحدت و تشکیلات با دورنمای روشن سیاسی و اقتصادی است. راه پیروزی مردم ایران مرزبندی روشن با دشمنان ایران و اجانبی است که خون ملت ایران به دستشان چسبیده است و ریاکارانه خود را غمخوار ملت ایران جلوه می‌دهند. راه پیروزی ملت ایران تکیه بر نیروی خویش است. تنها با بسیج مردم و شرکت میلیونی آنها می‌شود امید پیروزی انقلاب را داشت و تروریسم، خرابکاری، ناامنی، تخریب و آشوبگری را به انزوا و شکست کشانید. باید به نیروی مردم متحد اعتماد کرد.

 ١٨ آذر ماه ١۴٠١

برگرفته ازکانال تلگرام حزب کارایران(توفان)

https://t.me/totoufan