۱۶ فروردین ۱۳۹۸

به یاری هموطنان‌مان به‌شتابیم!

به یاری هموطنان‌مان به‌شتابیم!
طغیان سیل و طوفان در بسیاری از شهرهای ایران ده‌ها كشته و مجروح به‌جا گذاشته است. طبق رئیس سازمان اورژانس ایران، تعداد کشته‌های سیل در شیراز به ۱۷ نفر رسیده و آمار مجروحان ۶۸ نفر مخابره شده است.
باران، برف و سیلاب در شمال ایران همچنان ادامه دارد و خسارت‌های سنگینی در استان‌های گلستان و مازندران با خود به‌همراه داشته است. در استان گلستان ارتباط ۷۰ روستا و در مازندران بیش از ۲۰۰ روستا قطع شده است. ۲۰ روستا نیز در گلستان تخلیه شده‌اند.
پیش از این تصاویر تکان‌دهنده‌ای از جاریشدن سیل در منطقه دروازه قرآن شیراز منتشر شده بود. بارندگی شدید در نقاط مختلف ایران از شمال تا جنوب باعث جاری‌شدن سیل شده که در مجموع طبق رسانه‌های رسمی كشور ٢٧ کشته به جا گذاشته و خسارات بسیار سنگینی وارد کرده است.
هنوز آمار دقیقی از تلفات جانی و مالی در دست نیست. فقدان برنامه‌ریزی و عدم سرمایه‌گذاری كافی برای مقابله با چنین حوادثی، عدم اطلاع رسانی شفاف و بسیج عمومی مردمی جهت كمك‌رسانی به هموطنان آسیب دیده ما بیش از پیش بی‌تدبیری و ماهیت پس‌مانده حكومت فاسد جمهوری اسلامی را برملا ساخته است.
تشكیل كمیته‌های مستقل مردمی و بسیج افكار عمومی در داخل و خارج جهت كمك رسانی به مردم مصیبت دیده كشور ما امری ضروری و میهنی است و باید با استفاده از تجربیات كمك رسانی فاجعه زلزله رشت و بم و سایر شهرهای ایران ابتكار عمل را در دست گیریم .
در این شرایط سخت و بحرانی كه مردم میهن ما مورد خشم و غضب «آسمانی» و زمینی و بی‌تدبیری و جنایت و فقر گرانی و تحریم قرار گرفته‌اند، باید هوشیار بود و از سوء استفاده دشمنان خارجی و وطن‌فروشان مزدور از این وضعیت مصیبت‌بار و پخش اطلاعات نادرست و ایجاد ترس و وحشت در میان مردم غافل نماند و برای خدمت به آسیب دیدگان به ویژه محرومان كشورمان كمر همت به‌بندیم.
 
رفقا، دوستان و یاران میهن‌دوست!
 
در هر كجایی كه هستید مستقلاً برای تشكیل كمیته‌های كمك‌رسانی و مردمی اقدام كنید. در چنین شرایطی است كه می‌توانیم با اتكاء به نیروی مردمی كاری كنیم كارستان.
بی‌توجه‌ای و خرابكاری رژیم در امر همیاری به مردم آسیب دیده را افشا سازید و خود راساً ابتكار عمل را در دست گیرید!
زنده باه باد اتحاد و همبستگی!
پیش به سوی تشكیل كمیته‌های مستقل كمك‌رسانی!
به یاری قربانیان فاجعه سیل و طوفان بشتابیم!
حزب كار ایران (توفان)
٥ فروردین ١٣٩٨