۱۹ مرداد ۱۳۹۷

سخنی كوتاه درمورد مبارزات دليرانه مردم ايران


سخنی كوتاه درمورد مبارزات دليرانه مردم ايران

اعتراضات مردم درروزهاي اخير ودرچندين شهرايران ادامه اعتراضات و مبارزه برحق مردم در دي ماه سال گذشته است .

هر...اندازه شعارهاي مردم روشنتر و شفافتر بيان مطالبات طبقاتي و بدور از شعارهاي انحرافي كه ازكانال رسانه هاي امپرياليستي و سلطنت طلب و اعوان وانصارشان بسوي ايران تبليغ ميشود،باشد نظر أقشار وسيعتر و گسترده تري را بسوي خود جلب خواهد نمود.

صف مردم وشعارهايشان بايد بيان روشن دفاع از استقلال ،دمكراسي و عدالت اجتماعي و مخالفت با مداخلات خارجي باشد.

درشرايط بحراني كنوني لاشخوران بين المللي نيز بيكار ننشسته و خود را دوست و دلسوز مردم نشان ميدهند تا بر خرمراد سوار شوند و همين سياستهاي كنوني وويرانگر جمهوري سرمايه داري اسلامي را در شكل ديگري پياده نمايند. پس هدف از دلسوزاني اين لاشخوران و نوكرانشان نه استقرار دمكراسي در ايران است و نه استقلال و نه عدالت اجتماعي .آنچه آنها بدنبالش هستند غارت ثروت و دسترنج مردم و منابع طبيعي كشور و به مستعمره تبديل كردن ايران است ،ايراني كه گوش به فرمان كاخ سفيد و درمنطقه متحد عربستان و اسراييل خواهد بود .

بر اساس تجارب مبارزات خودجوش چهاردهه اخيروتجارب تاريخي باید ترویج و تبلیغ کرد که طبقه کارگر به وحدت و تشکیلات نیاز دارد تا به‌تواند جنبش اعتراضی مردم را رهبری کند و به سرمنزل مقصود برساند. حزب کار ایران (توفان) این وظیفه کمونیستی را در دستور کار خویش قرار داده است و بی حزبی و سرفرودآوردن در قبال اعتراضات خودجوش و بی‌دورنما را نه تنها راه حل خروج از بحران کنونی نمی‌داند، بل دنباله‌روی از بورژوازی و شکست و بن‌بست سیاسی و به زیان منافع کارگران و زحمتکشان ارزیابی می‌کند.

درشرایط بحرانی کنونی که مردم ایران با فقدان رهبری سیاسی و با دو عفریت داخلی و خارجی روبرو هستند، وظیفه سنگینی بر دوش حزب ما قرار دارد که ضمن تبلیغ حزبیت و تشکیلات، کلیه نیروها و سازمان‌ها و گروهای سیاسی و شخصیت‌های ملی و انقلابی را، که خواهان سرنگونی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی به‌دست مردم ایران هستند و برعلیه مداخلات امپریالیستی و صهیونیستی موضع شفاف و روشنی دارند، به همکاری سیاسی و اتحاد و یگانگی دعوت می‌کند. شکل گیری چنین همکاری سیاسی و دمکراتیکی در شرایط کنونی نویدبخش است و تأثیرمثبتی بر جنبش خواهد گذاشت.رمز پيروزي وموفقيت مردم ايران آگاهي و تشكيلات است و جزاين نيز نمي باشد.

سرنگون بادرژيم سرمايه داري جمهوري اسلامي بدست مردم ايران !
دست امپرياليسم آمريكا ازايران و منطقه كوتاه باد!
زنده باد مبارزه مردم ايران برای نان ،كار ،مسکن و آزادي!

حزب كارايران (توفان)
١١ مرداد. ماه ١٣٩٧
www.toufan.org

نقل از صفحه فیسبوک توفان