۳ آبان ۱۳۹۴

نابود باد رژیم صهیونیستی اسرائیل این چماق


اعلامیه حزب کارایران(توفان)
   نابود باد رژیم صهیونیستی اسرائیل این چماق   
     
کشتارهای اخیر مردم فلسطین دربیت المقدس و تشدید رعب ووحشت وترور در مناطق اشغالی که تاکنون منجر به جانباختن بیش از 40 فلسطینی وصدها مجروح شده است، ادامه کشتار و تجاوزیست که بیش از 60 سال ادامه دارد. این آدمکشی اسرائیل باردیگر نشان میدهد که وی هرگز هوادار حتا دولت کوچک مستقل... فلسطینی نیست ودرپی آن است که همه سرزمین فلسطین را درسته ببلعد.مردم را کشتار کند، بی خانمان نماید، بتاراند، تبعید کند و باقیمانده را درجامعه یهودی حل نماید. این ایدئولوژی دولت اسرائیل است، ایدئولوژی صهیونیستی، نژاد پرستانه و فاشیستی که راهنمای عمل اوست.
 
 تعرض گسترده اخیر و سیاست گشتاپوئی و میلیتاریزه کردن محیط کار وزندگی مردم و ادامه قتل کودکان فلسطینی از ماهیت خونریز وفاشیستی این نظام صهیونیستی ومتجاوز واشغالگر سرچشمه میگیرد که بکلی بی اعتنا نسبت به اعتراض خلقهای عرب و خشم مردم آزادیخواه در سراسر جهان به کشتار و سرکوب مردم فلسطین ادامه میدهد. صیهونیستها، از سوئی کودکان فلسطینی را روزانه به قتل میرسانند، آگاهانه ملتی را گرسنگی وتشنگی میدهند وسرپناه مردم را ویران میسازند ، احساسات انسانی میلیونها نفر را مورد تمسخر قرار میدهند، تروریسم دولتی وافسارگسیخته را بکار میبرند و از طرف دیگر – بیشرمانه – مدعی اند که گویا « مشغول مبارزه بر علیه تروریسم هستند »! و یا برای حفظ « ارزشهای دنیای متمدن وامنیت میجنگند!! » زهی بیشرمی!
 
حزب کار ایران(توفان) کشتار مردم فلسطین را محکوم می کند واین جنایت را ضد بشری دانسته و معتقد است مسئولین آنرا باید در یک دادگاه خلقی جهانی به محاکمه کشید.
 
حزب کار ایران(توفان) ازاعتراضات ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست قاطعانه حمایت میکند وهمگان را فرامیخواند حملات افسارگسیخته و ضد بشری رژیم صهیونیستی اسرائیل رامحکوم واز مبارزه ملت فلسطین برای رهایی ملی دفاع وابراز همبستگی نمایند .

نابود باد رژیم صهیونیستی اسرائیل این چماق دست امپریالیسم آمریکا در خاورمیانه!
زنده باد همبستگی بین المللی با ملت فلسطین!
حزب کارایران(توفان)
شنبه 25 مهرماه 1394
www.toufan.org