۲۶ آذر ۱۳۹۲

سلامت رضا شهابی، فعال کارگری در خطر است!

اخبار زندان

سلامت رضا شهابی، فعال کارگری در خطر است!


رضا شهابی عضوهیئت مدیره سندیکای شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه در شرایط جسمانی ناگواری به سر می برد. در حالی که او برای راه رفتن به کمک همبندی های خود نیازمند است و دردی شدید امانش... را بریده و تنها با تزریق کورتون آن هم برای مدتی کوتاه از درد جانفرسایش کاسته می شود،

همچنین پزشکی قانونی روز شنبه 16 آذر دستور اعزام سریع رضا به بیمارستان و عمل هر چه سریعتر او را داده است. اما در روز 18 آذر دادیار ناظر زندان با نام "خدابخشی" به رضا در رابطه با خودداری ایشان از رفتن به بیمارستان و اینکه رضا اعلام کرده بود تا زمانی که به وضعیت اسماعیل برزگری و شاهرخ زمانی و محمد جراحی رسیدگی نشود حاضر به رفتن به بیمارستان نیست، گفت: " تا زمانی که شما بخاطر رفقایتان دست به این اقدامات می زنید از دادن مرخصی درمانی به شما خودداری می شود و از مرخصی خبری نیست، مرخصی را برو از آنها بگیر!"

کارگر در بند
دوشنبه 18 آذر 1392

....................

اخبار زندان

عبدالرضا قنبری آموزگار ادبیات فارسی یکی از مدارس پاکدشت، استاد دانشگاه و از بازداشت شدگان تاسوعا ، عاشورای سال 1388 که به ده سال حکم تعزیری در تبعید و همچنین کورش نصیری از فعالین اینترنتی که به نه سال نیم حکم تعزیری در تبعید محکوم شده اند، امروز به برازجان تبعید شدند که در زندان این شهر حکم تعزیری خود را بگذرانند.

اسماعیل برزگری که چهل وششمین روز اعتصاب غذای خود را می گذراند و در وضعیت جسمی خطر ناکی به سر می برد. او با وجود شرایط جسمی وخیم همچنان در سلول انفردی بسر می برد.

دوشنبه 18 آذر 1392

کارگر در بند