۳۰ تیر ۱۳۹۱


ضد انقلاب در سوریه

Formulärets överkant
Formulärets nederkant
آنچه امروز در سوریه می گذرد انقلاب نیست. جوششی از درون جامعه برای آزادی و عدالت اجتماعی و حفظ استقلال نیست. ضد انقلاب است." اپوزیسیون شورای ملی و ارتش آزاد سوریه" که همه جانبه مورد حمایت مادی و معنوی امپریالیست جنایتکارآمریکا و ممالک ارتجاعی عربی و رژیم ترکیه قرار می گیرد با خواستهﮬﺎﻯ رژیم صهیونیستی اسرائیل نیز تطابق دارد. استعمارگران می خواهند حکومت سوریه را از درون متلاشی... سازند، زیرا این تلاشی در جهت مصلحت اسرائیل است که با خالی شدن پشت جبهه ایران تجاوز نظامی به کشور ما سهلتر متحقق گردد.



دولتﮬﺎﻯغربی به ویژه آمریکا در حهت این مصلحت حرکت می کنند و نه در جهت برقراری آزادی و دمکراسی که مردم سوریه مستحق آن هستند.نیویورک تایمز 21 ژوئن خبر داد که افسران سازمان جاسوسی آمریکا در جنوب ترکیه به سازماندهی فراریان و خود فروختگان سوری می پردازند و عربستان سعودی نیز حقوق ماهیانه " ارتش آزاد سوریه" را تامین میکند. خبر های دیگر حاکیست که دولت متجاوز و نژادپرست اسرائیل نیز از طرق مختلف به " اپوزیسیون سوریه" و ارتس آزاد" سوریه یاری می رساند.....تمام رسانه های امپریالیستی با امکانات سرسام آورشان عزمشان را جزم کرده تا سناریوی لیبی را در سوریه متحقق سازند.آنها بیشرمانه فرمان استعفا و پناهنده شدن بشار اسد را در بوق و کرنای خود میدمند و به شستشوی مغزی افکار عمومی می پردازند.این رسانه های امپریالیستی از هیچ جعل و دروغی برای تحقق اهداف استعماری در سوریه دریغ نمی ورزند و یک صدا از " انقلاب"سوریه دفاع میکنند.....

حال نیروهائیکه چشم براینهمه واقعییات می بندند واراجیف آمریکا و اسرائیل درمورد" انقلاب" سوریه را تکرار می کنند، یا مشتی جاهل و نادان هستند و یا مزدوران جیره خوارامپریالیست در ایران ومنطقه.

حزب ما بارها تحلیل کرده است ، آمپریالیستها درپی آن هستند که رژیم گماشته ای نظیر رژیم لیبی را
که گوش بفرمان آمریکا باشد بر مسند قدرت بنشانند. سیاست راهبری امپریالیست آمریکا هژمونی بلامنازع در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس و کنترل کامل منابع نفت و گاز و دیگر منابع طبیعی است." شورای ملی سوریه و ارتش آزاد آن" وسیله ایست دردست امپریالیستها برای تحقق چنین هدف ارتجاعی.

ما بارها تاکید کرده ایم که خلق سوریه حق دارد خودش بر سرنوشتش تصمیم بگیرد. مبارزه مردم سوریه برای آزادی و عدالت اجتماعی بدون پیوند با مبارزه ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی بی معنی است و راه به جائی نخواهد برد. این امر درمورد کشور ما ایران نیزصادق است و چشم پوشی ازمبارزه ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی به دام امپریالیستها در غلطیدن است و بس.


بزیر
کشیدن رژیم بشاراسد وهر گونه تغییر و تحولی دراین کشور یک وظیفه درونی است و برنیروهای انقلابی و مترقی ایرانی است که قاطعانه توطئه ودخالت جهانخواران بین المللی ومزدوران منطقه ای شان درامور داخلی سوریه را محکوم کنند و ضد انقلاب آمریکائی صهیونیستی اپوزیسیون " شورای ملی و ارتش آزاد سوریه" را افشا سازند.

                       دست امپریالیستها از سوریه کوتاه باد!



 نقل از فیسبوک توفان حزب کارایران
سخن هفته
چهارشنبه 11 ژوئیه